vrijdag 21 mei 2010

#15 en #16


Stuk geschreven over Griselda Molemans' nieuwe boek plus speech voor morgen.
Twitter is over capacity kreeg ik als melding toen ik weer wat wilde stoeien met twitter. Ten onder aan zijn eigen succes, is e zoveel te twitteren op dit moment? Mooi weer, vrij weekend, weet ik wat?
Inmiddels is het weer under capacity dus heb ik weer wat twitters aan mijn accout toegevoegd. Het is zo leuk dat je via via via aan leuke twitteraars vooral van bladen en instanties en politici komt, dus ik ben nog wel even bezig.

Emiliet

1 opmerking:

  1. Twitter lijkt de laatste maanden inderdaad 'erg hard' te gaan. Zeker nu met de Tweede Kamerverkiezingen voor de deur, worden er zelfs twitterdebatten georganiseerd.

    Zelfs de Amerikanen valt het op bijvoorbeeld via Twitter krijg je een beeld van de 'meest populaire -en dus getweette- onderwerpen'. Tijdens een aantal debatten voerde Cohen, Roemer, Rutte of #RTLdebat de boventoon.

    Ik ben wel benieuwd hoeveel van de nieuwe gebruikers straks ook blijven hangen?

    BeantwoordenVerwijderen