donderdag 16 september 2010

#Ding 22 MObiele toepassingen

Mensen, ik kan niet wachten! Ik wil het nu hebben die augmented reality!! Hoe vaak sta ik niet ergens waar ik iets over wil weten en dat kan dan niet. Binnenkort krijg ik de I-phone van mijn echtgenoot, een afdankertje maar zoals ik het heb leren kennen: een vintage collectors item. In afwachting van betere tijden met meer toepassingen wil ik het er wel even mee doen. Het brengt in elk geval internet en apps binnen mijn handbereik.

Zo zou ik ook archiefstukken willen hebben met layer voor context en verbindingen met andere stukken/afbeeldingen. En niks intypen of swypen, gewoon scannen en interrnet doet de rest.

Vraag zou die extra informatie in een bril niet gevaarlijk zijn? Ik zie mezelf al lezend mijn benen breken, gewond door de andere realiteit! Bovendien vind ik een bril zo o.o Dan liever op een mobiel of in een ander medium dat je altijd bij je hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten