donderdag 28 mei 2009

Door de bomen....

Tussen alle andere werkzaamheden door heb ik me verdiept in netvibes, twitter en igoogle. Leren en splen dus. Maar helder op het netvlies heb ik het nog niet. Wat was mijn gebruikersnaam en wachtwoord ook al weer, lastig als dat verschillende zijn. Ik ga eens kijken of ik die hetzelfde kan maken.
Ondertussen bezig met Spaanse gastarbeiders, dole mina, de dali lama en Europese verkiezingen, ja en dat hoort dan weer op twitter?!
Ik laat het bos even voor het bos en ga genieten van mijn lunchpauze, nadat ik via abs-archeion wat stukken heb opgevraagd.

Emiliet

1 opmerking:

  1. het is sowieso handig om voor het hele programma maar 3 dingen te hebben die je overal hergebruikt: je e-mailadres, je inlog (kan soms ook je e-mailadres zijn, of alleen het deel voor de @) en je wachtwoord. Nog handiger is als je Explorer (of Firefox) je gegevens laat onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen